pátek 8. února 2008

1 vysvetlivka k 1 fotce (Janina, dulezite)

Haloooo, doufam, ze jste si vsimli novych fotek, predevsim te jedne, na ktere jsou videt moje nove boty, chi chi. mam z nich radost jakobych si snad koupila neco nadherneeeeho, huuuuuu. no sice ta prava bota mi totalne rozedrela snad i ruku, takze jsou skoro nepouzitelne, jine se nedaji sehnat pac jsou z kazachstanu a i kdyby to majitel obchodu, kde jsem je koupila objednal dnes, nestihnou je dovezt do naseho odjezdu :o(( brecim a brecim.... tak to bylo jen tak... :o)

2 komentáře:

Skali řekl(a)...

Aloha vydvatam :o) Závidím těm, kteří možná čtou vaše zážitky doma před spaním, já to musím bohužel stíhat mezi fakturama a jinýma záživnýma papírama :o( Jani, barák pořád stejná nuda, zatím jsme u razítek. Jako Jani, dnes jedu na Moravu na zabijačku, tak doufám, že u toho nezkolabuju, že nebudu držet v ruce nic co není vařené nebo pečené a vůbec doufám, že se mi tam tak nějak ta práce a litry slivovice vyhnou. Ale jsem asi jediná, kdo se na tu akci tak nějak ... netěší? No mysli na mě, znáš mě, bože to bude trapárna a chudák to prasátko, doufám, že nebude moc kvílet.... pak ti napíšu, co mi to dalo za zážitky. Ale ty vaše jsou super a fotky jsou super, tak papa zatím

Lusila řekl(a)...

Jani, chce se mi brecet, ted jsem ti psala asi 20 min. komentar, po dopsani cele zpravy jsem zjistla, ze se musim prihlasit, coz jsem udelala a samozrejme se mi vsechno smazalo, to by se z toho pochcaly sovy a vcely taky... No nic, zamacknu slzu a jdu to nasmolit znovu. Takze v prve rade ti musim dost vycinit... Neprijde ti divny, ze ti sem vubec nepisu? Ja byt na tvem miste, tak by mi to divne bylo. A vis co je pricinou? Ja jsem se totiz az DNES, tj.8.2. dozvedela tuto adresu. Ehm ehm, asi bych se ti mela predstavit, protoze zrejme uz nevis kdo jsem, taaaakze, jmenuji se lucka, mela bys me znat zruba 26 let a takovy detail, jsem tvoje segra. Posledni dobou se mi pozdava, ze na to zapominas, protoze dulezite rodinne informace se dozvidam jako posledni a vetsinou jen tak cirou nahodou. Mela bys na tom tedy trosku zapracovat tram ta da daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jeste jedna (uz posledni) vytka. Posilala jsem ti mejla s zivotne dulezitou fotkou z bulvaru - nohy ala baba z podoli. Byla jsem z toho tak v soku, ze jsem ti to musela ihned poslat za ocean a odezva zadna....takze tram ta da daaaaaaaaaa podruhe. Uvodni ceremonialy mame za sebou a muzeme jet dal. Ten blog jsi jako sestavila sama? To je fakt pecka, je to super :) Fotky jsou paradni,tvoje novy botky se mi moc libi, hlavne ty s tou zahnutou spicou, ty by se mi taky libily, nosila bych je v praci jako prezuvky chi chiiiii. Zviratka jsou taky paradni, ti motyli jsou skutecne velci a nadherni (trochu spisovne cestiny neuskodi). Pak se mi taky moc libi fotka, kde dejv ukazuje, co vytvoril ve spermobance, ze ktere prave vysel (jinak si ten kelimek s bilym obsahem nedokazu vysvetlit :-o. Dale me zaujala zminka o jahodove farme, nemas tam nejakou fotecku? Mam na ne chut jako blazen. Asi si pujdu vyndat nejake z mrazaku a necham si je rozmrazit na topeni (zdravim naseho vynalezaveho braaaskuuuuu). Tvoje vypraveni je fakt moc vtipny. U popisu thajske masaze jsem se skoro polulala (to slovo vypada na pohled stejne hnusne jako na poslech - ale cte to asi vic lidi, tak nechci psat pochcala, cha chaaaaaaaaaa) smichy. No takze ja se budu pomalu loucit. Jinak abyste taky vedeli co se deje tady v domovine, nedeje se vlastne nic. Jen takova drobnost, dnes se volil prezident. Davali to v primem prenosu v TV, coz byla asi velka chyba, protoze to byla fraska fakt neskutecna. Trvalo to asi deset hodin (bez legrace) a z toho se asi pet hodin (bez legrace) hadali o tom, jakym zpusobem se bude volit, jestli tajne nebo verejne. Vysledek toho je asi takovy, ze si asi vetsina lidi rekne, ze su to kokoti, protoze se tam hadali jako maly deti na piskovisti co si berou babovky. Tak abych to nekoncila takovou politickou teckou... Mejte se mooooc hezky, uzivejte si, davejte na sebe pozor a mooooc vas zdravime. papapapapapa