čtvrtek 7. února 2008

(Verejno) soukrome vzkazy od Janiny

Mamiiiiiiiiiii - myslim, ze jsi dneska na vylete :o) uzij si ho a napiiiiiiiis miiiiiiiiiii :o)
Lubka & Vogalovi - Lubi, dekuju za mailik, jsem rada, ze ctete :o) Mira boduje ve vsech ohledech, cha chaaaaa
DHL - Miso, diky za maila, mas tam odpoved a mrkni se do fotek, je tam jedna specialne pro tebe, focena na Pattaye, tlemila se mi tam cela office, pochopis... :o) Jinak jasny, na blahu kasli!!
Michal Blahovic - vzkaz vyse je urcen DHL, takze proc ho ctes??? :o))) vcera doslo k omylu, doslo mi to pozdeji.... tys psal pareni a ja si to vylozila jako paaaaaareni, jako samicka & samecek, takze chapu, nerandis, chlastas. jasny, jasny.... :o))
Skali - pis co je novyho, uz jsou zakladni kameny domecku??
Vsechny ostatni zdravim, pa pa paaaaaaaaaaaaa

2 komentáře:

Misha:k řekl(a)...

Nazdarek,
tak jednak zadny vzkazy pro DHL zasadne nectu! A druhak to, ze na me dhl kasle jsem zjistil hned ve stredu. Neco jsem si s nim vecer domluvil a hodinu na to se na me totalne vys... (pardon), ze prej uz je ZASE linej. No proste klasika, nic novyho pod sluncem:-D ...zdravim Michale ;-)
A co se tyce tebe, Mikulasova, tak si vyprosuju ty nejapny narazky na muj ubohy osobni zivot:-) Nebo te budu muset vecer v mejlu trochu srovnat! Tady se ted do tebe navazet nebudu, nemam na to cas:-) :-D A taky nechapu, z ceho jsi usoudila, ze jsem (se) zacal “paaaarit“?? O vikendu mam sice domluveny dve rande se samickama ale o tom ty nemuzes nic vedet, protoze jsem ti o tom jeste nic nerek;-)
Ale pozor!! - prave ted jsem ziskal VIP volnasek na zitrejsi Electronic Beats Festival s UNDERWORLD! A to dokonce zcela zdarma, hahaaa:-))) Tak pujdu vecer zbourat Veletrzni Palac:-D To jen abys mela co zavidet:-) Cimz ovsem odpada chata a peceni prasete.... hm, no nic.
Hele ty zeleny lany na fotkach, to je skutecne JENOM caj???!! Protoze jestli ne, tak je to raj na zemi:-D)) A taky je super fotka “Tiger-girl“, tam te konecne poznavam! :-D :-D
Tak zatim czusssss, musim jeste dneska makat, vecer pisnu mejla....
Michal
PS: dneska mame tady v civilizaci patek, nikoli sobotu :-)
PS2: ja nechlastam! Od tohu tu mame jine.. :-))))

Janina řekl(a)...

Ahoj Michaleeee, no dekuju za super prispevek, cha chaaaaaaa.. jen teda kde je ten mail??? no, vis co, ze ja si spletla dny se da dost dobre pochopit, ale ze ty uz nevis co placas musi byt zpusobeno JEDINE chlastanim a tvym ubohym osobnim zivotem! to je jasna paka! ale uvedu te do stavu klidu, nejsem na tom o moc lepe, snad jen, ze se tady valim na plazi a jsem stredem pozornosti (bohuzel, musim napsat bohuzel...) a nejsem ve studene praze, praci.... no tak ty rande by me zajimali, snad zase nechytnes netykavou az te bude slecna oblezat jako liana :oD a s tim tygrem, to byl samozrejme VTIP :o)))))))) vice v clanku, pa pa paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa