sobota 9. února 2008

Super vzkaz pro Lucinku Krylovou-Mikulasovou

Moje draha, milovana a jedina sestricko,
tve vytky samozrejme beru, uz jsem se stihla vysmrkat a vysvetlit v internet kafe mokrou zidli - tolika slz.... Taaaaakze, predne, dne 29/1/08 jsem posilala CELE RODINE i vsem mym znamym a kamaradum odkaz na blog. Lusila, ty vole, proc nectes maily od sve jedine sestry???? neni ti to ani malicko hloupouckeeeeee? No, ale zpet na zem, vsichni, MUM, Lubka napr. nas blog ctou, pisou mailiky, divaji se na fotky jen diky prave tomu informacnimu mailu, ktery byl zaslan s dostatecnym predstihem :o) posilam ti pusu mikinko :o) vice v clanku....

1 komentář:

Lusila řekl(a)...

Ahoj Jani,tak predne bych ti chtela rict, ze mi ten mail proste neprisel, nemam ho ani na soukromem, ani na pracovnim, taaaaaaaaaaakze nevim,kde se stala chyba... Pak bych ti taky chtela rict takovou drobnost, aby pro priste nedochazelo k teto chybicce :-) mezi mym prvnim a druhym prijmenim se NEPISE pomlcka. Jeste ti posle vzkaz honzik a pak si jdeme cist vase nove prispevky.... Takze pa, predavam slovo: takze jmenuji se Jen a kupodivu taky KRYL - TAKZEEE POZOR NA TO PŘÍJMENÍ. Dále chci také nějaké mailíky takže se snaž a navíc mi pak v práci nehrábne. JO A POZOR NOVINKA - JDU SI TAKHLE Z POKOJE DO OBEJVÁKU !!!! V RUCE DRŽÍM BAŠTU A PŘI OSTRÉ LEVÉ KE KŘESLU MÁ LUCINKA NATAŽENOU NOŽKU A JÁ JÍ V PLNÉ RYCHLOSTI A SÍLE NAKOPNU,TO JSEM SI MYSLEL,"NOŽKA", JÁ MÁM ZLOMENÝ PRST NA NOZE A LUCINKA Z TOHO DOSTALA ZÁCHVAT SMÍCHU KTERÝ PAK PŘEŠEL I NA MĚ !!!!!!!!
ZATÍM AHOJ, UŽÍVEJ, Jen a Luciš