pátek 22. února 2008

22/02/08, Thailand, Phuket, Nai Harn Beach

Ahoj vsem,

sedim v obchode u pocitace, je to normalni samoska a je kolem me osubky lidi jako krys :o) dnes opet kratce.... je toho fakt tolik, cas zadny, penize naprosto zadne, chi chiii.
Jsme na jihozapadnim pobrezi Phuketu, je to tady vazne paradni. vlny cca 2 metry, trosku jsme se nalokali mistni nepitne vody, vsude cedule tsunami.. :o)
Rano jsme se slzou v oku a ohnem ve VSECH svalech v tele, modrinach, odreninach, sedreninach opustili muay thai kemp. Vazne se nam nechtelo :o( myslim, ze tam jeste nekdy zavitam....
Nooo, ale jsme jak jsem psala, zitra jedeme na denni vylet za novou zalibou - snorchling :o)) 24/2 nam jede z busoveho nadrazi (vi buh jak je to moc daleko) bus do smradlaveho bangkoku, tam utratime posledni halire a dozijeme do odletu :o)
Moc se na vas tesime, jsme tak trochu na periferii, takze neni moznost moc psat, vubec ne tahat fotky, ale na to bude cas v bangkoku, chceme vam ukazat par paradnich fotecek :o)
Nevim moc co napsat vice, je to tady proste raj na zemi, uz jsem to asi psala 100x minimalne... Lidi jsou tu tak prijemny, ze se mi o tom asi bude moc dlouho zdat, to je jasny, predevsim v praze :o) jeden muj mooooc dobry kamarad mi psal, ze cekate doma uz jarni teploty!!! tak huraaaaa, jen houst, myslim, ze z tech 60-65 ve stinu bych nerada do -20 apod :o)
Takze, mnoho pozdravu rodinnam!!! Kamaradum!!!! Znamym i neznamym, priblizne za ty 3 dny by tu mely byt nove fotecky, urcite napisu zitra po vylete, jestli me ani tentokrat nesezere zralok, tak jsem to asi vazne vsechno prezila :o)
SAWADEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! :o)))))))))))

Žádné komentáře: